the candystore on the second floor

okej, idag har det ju gått ungefär åt helvete med allt. jag satt hos frisören i en och en halv timme och betalade 680 kronor för att komma ut och se ut ungefär exakt som innan. tack vare frisörbesöket har jag jobbat ungefär INGENTING på projektarbetet idag. de 4 som är klara heter running cold, kletig glasyr och ett hjärta lika tomt som köket, comptine d'un funérailles och kom på en bättre titel. eh.
sen har jag 9 stycken som jag har börjat på men bara 3 som jag har planerat fortsättningen på. dom heter
the shower scene
en piratpjäs
rassel rassel rassel och pling
naken och lurad
fel
nouvelle
the spy
det stora frosseriet
och the candystore on the second floor.
lägg inte alltför stor uppmärksamhet vid titlarna, de flesta är bara working titles som jag använder för att veta vilken som är vilken, tills jag kommer på något bättre. de enda jag vet hur de ska sluta är de tre första. JAG SUGER.


It's all been said:

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback