PICKING PANIC!

jadu, en quickie-update är väl att frida var här i fredags och kollade på film och åt massa godis. tez, johan och simon kom och spelade 64 igår. jag har så smått börjat ta foton till mitt projektarbete och ska försöka lägga upp en seriös planering nu, det är fan fyra veckor kvar. kulturhistoriaprov i morgon, inte pluggat för jag visste som vanligt inte om det. lånat mario party 3 av tez. hanna och jag pratar projektarbete och konstigt manligt beteende.
och så hade
emil en rolig lista som jag har stulit.

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
sjå att ta vara på mig själv. Att behöva bada, mata och klä nån annan
Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
torkel i knipa som christian brände åt mig.
Utan att se efter, gissa vad klockan är:
23:50. rätta svaret var 00:33, lol, jag som brukar äga på att gissa tid.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
ingenting, vill inte väcka någon.
När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
öh. i fredags när jag gick 50 meter från bussen och hem.
Vad hittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
pratade med hanna och läste kritiskt det jag hittills gjort i projektarbetet.
Vad har du på dig?
gråa mysbyxor, jessis fula tröja.
Drömde du något i natt? I så fall - vad?
mnja det vetefan. har för mig det var nåt med riskakor, fast jag kan ha fel.
När skrattade du senast?
för en halvtimme sen när jag läste det hanna hittills skrivit på sitt projektarbete.
Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
fula tavlor, något jag målade med vattenfärg när jag var fyra år, ett arbete om ormar som jessi gjorde i lågstadiet.
Har du sett något konstigt på sistone?
vet inte, räknas simon?
Vad tycker du om den här utmaningen?
eh?
Vilken var den senaste film du såg?
the devil wears prada
Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en fettsugning, snyggt hår och MASSOR av flashiga kläder.
Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
alltså, jag är ju ganska öppen med grejer så det är inte mycket folk inte vet om mig.
Tycker du om att dansa?
jaa. ångrar att jag slutade.
George Bush?
knulla hans mamma.
Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
pojke vet inte. kanske nathaniel. flicka isolde.
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
nä, jag har bara tjatat hål i huvudet på alla om att flytta till london/paris/tokyo.
Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"okej, för att få komma in måste du klara av en utmaning. ser du buffébordet med scones, philadelphiaost, björnbärsmarmelad, chai-te, choklad, ben&jerry's, kebab och pinjenöt/vitlök/fetaost/kyckling/avokado/basilika/olivolja/tagliatelle-sallad? vad bra, ser du också den långa raden med snygga japaner och engelsmän? ser du draco malfoy? okej, då är det bara att sätta igång."


It's all been said:
Jag heter ju: hanna

HAH jag vill också ha en utmaningen när jag kommer till himlen XD

Jag heter ju: jessi

LOL PÅ DIG JAG HAR INGA FULA TRÖJOR. HEJDÅ MOBBO JAG KANSKE KÖPER NÅGOT TILL DIG I FRANKRIKE. <3

2007-03-20 @ 13:06:44
Jag heter ju: erika

får jag komma med dig till din himmel?

och tack vare din dröm kom jag på att mamma köpte riskakor till mig i helgen :D

2007-03-20 @ 16:15:38
Jag har också blogg: http://godizgrodan.blogspot.com

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback