i'm the king's thirty-second son

det har varit soligt och jättehärligt idag. jag och simon åkte hem till mig efter skolan och solade på balkongen. det var seriöst sommarvärme, man blev jättesvettig. inte särskilt brun dock, däremot fick jag en antydan till soleksem men det gick bort efter en dusch. orka soleksem.
sen läste vi goblet of fire och spelade supersmash och hade det jättemysigt. jag gillar simon. särskilt när han sitter i min morgonrock och hyperkoncentrerat lägger jordnötter på sina mackor. sötnöt.

anti-godisgrejen går faktiskt bra för en gångs skull. jag känner knappt nåt sug ens, jag vet inte om det beror på att det är fel tid på månaden eller för att jag har mer viljestyrka den här gången.
jag gillar inte projektarbete, men jag gillar vår. och har jim skickat en
länk där clowner för en gångs skull är roliga.


It's all been said:

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback