bring your own shovel

gaah jag blir sur när sidor uppdateras så jag inte fattar dem.

hursomhelst har jag haft en bra dag. jag har klippt jims hår och luggen blev jättejämn och jag kände mig fett skillad även om det inte blev som bilden jag klippte efter, fast det berodde nog egentligen mest på kvalitén på hennes hår.

när jag hade klippt henne åkte jag, hon och tez in till gbg och fikade på vanilj. det var mysigt.

efter det skulle jag träffa amanda för första gången på två och ett halvt år, så jag fick leta upp hennes hus (jag är så bra som kommer ihåg var hon bor och allting fast alla hus på nya allén ser likadana ut) och ringa på porttelefonen. shit vilka flashbacks jag fick, och det blev ännu värre när jag kom in och allting låg där jag mindes det och hon hade kvar det där gosedjuret som hon har haft typ ALLTID och när jag kom ihåg hur pedantisk hon alltid varit. hon ska snart flytta ihop med sin pojkvän nu och det är ju sjukt vuxet. hjälp.

vi hann inte träffas så länge för hon skulle hälsa på sin stackars katt på sjukhuset, men jag tittade på hennes foton och hon är sådär onaturligt skillad. någon gång frågade jag hur hon hade gjort det och hon sa "dubbelexponering" som om det var det enklaste som fanns. haha, jaja. hon var jättefin också och hade på sig en tröja som jag kom ihåg. vi ska nog träffas igen på måndag.

folk har börjat leta balklänning och jag känner att jag också borde göra det, bara det att jag har absolut ingen aning om vad för slags klänning jag vill ha. verkligen inte någon idé alls. hm. men i morgon (idag?) ska jag i alla fall till gbg med simon och leta efter en klänning att ha på regina. det är EN dag kvar!


It's all been said:
Jag heter ju: hanna

CHECK IT OUT, a guy singing regina. he's cute XD

http://www.youtube.com/watch?v=38rn7K9O-e8

Jag heter ju: erika

jag hade ingen aning om vad jag ville ha för klänning heller (eller det hade jag väl, men den jag har nu är ungefär så långt ifrån det jag hade tänk mig man kan komma så det räknas inte :P)
dom är dock jättehjälpsamma på dom där affärerna och plockar fram massor och man får själv säga vad man gillar och inte gillar och jag är övertygad om att du kommer se helt underbar ut.

2007-03-08 @ 22:27:01
Jag har också blogg: http://godizgrodan.blogspot.com
Jag heter ju: tess

hiiih jag gillar när folk säger snälla saker. ^^

2007-03-09 @ 23:23:10
Jag har också blogg: http://psychocandy.blogg.se

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback