WIPE AWAY ALL OF YOUR TEARS

det har märkligt nog varit en bra dag, trots att det är tisdag. jag fattar egentligen inte hur jag kan överleva tisdag efter tisdag efter tisdag men på något sätt går det, på samma sätt som man överlever bombattacker.
fast idag kanske det mest känns bra för att vi är lediga i morgon.

när jag kom hem upptäckte jag att mamma gjorde våfflor och DESSUTOM hade marie jacobsson, som kommer bli min sångcoach från och med slutet av februari/början av mars, skickat singbacks till låtarna jag ska sjunga för henne. tyvärr var jag tvungen att välja bort de flesta låtar som jag verkligen tycker är bra - regina, dashboard, tegan and sara, silverchair osv - eftersom hon inte kunde fixa singbacks till dem, så jag ska sjunga the corrs' summer sunshine och evanescence's my immortal. jessi fick show me heaven med maria mckee och fidelity med regina, som nog var den enda regina-singback hon hade. hmpf.

i morgon ska jag väl försöka göra lite projektarbete och kanske gå och kolla när simon och johan och nån mer jammar i estethuset. simon och johan och nån mer heter förresten numera lucy in disguise.

nu ska jag äta våfflor.


It's all been said:
Jag heter ju: erika

oh, ballt med sångcoach...hur kommer det sig att du inte nämnt det tidigare? :P
whaaa, jag vill också se när dom jammar :P
johan höhö. ballt namn för övrigt...lucy in disguise

Jag heter ju: Hanna

ska du börja sjunga..ballt..ja visste inte att du kunde det..eller det är ju många som kan ..men va coolt, ja tar ju me sånglektioner som du kanske vet

2007-01-30 @ 20:33:46

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback