I'LL TUMBLE FOR YOU

I'LL TUMBLE FOR YOU

idag har jag verkligen BARA kollat på tv. jo, och så har jag duschat och det tog ju typ två timmar, men annars har jag bara kollat på tv.
alltså... hunkjakten. det är ju ett så stört dåligt program men jag kan ändå inte låta bli att titta på det, fastän jag vet att jag kommer bli arg för att mina favoriter alltid åker ut. idag när jag tittade så åkte matt ut och han var ju cpsöt. fast kevin åkte också ut och då blev jag lättad för jag har hela tiden tyckt att han är skitful och alla tjatar jämt om hans fina ögon, men liksom, han har ju så feta ögonbryn att ögonen inte syns under dem.
rob är tydligen gay. det förvånade mig inte.
tate och hunter är i alla fall kvar, det är bra. iofs blir jag rätt förvirrad av hunter för han är alltid sjukt, sjukt, sjukt het på alla photoshoots men sen när han är ostylad är han inte alls lika snygg. fast han är jättelik ashton kutcher och då är det svårt att vara direkt ful.


sen har jag funderat på om jag blir kär i för snälla killar. jag lyckas liksom alltid få ihop det med skandinaviens gosigaste pojkar. jag kanske skulle behöva bli kär i en badboy någon gång, någon som är flirtig och grälsjuk och svårtillgänglig.
fast jag kom inte fram till något vettigt.


It's all been said:
Jag heter ju: Tez

Jag faller alltid för cpiga killar. Alla killar somjag har varit kär i eller så har varit helt störda. Kanske inte Glenn, men han är så cp när det gäller sina föräldrar, så han är störd också =P

2007-01-27 @ 20:00:13
Jag heter ju: hanna

jaaa, hunter är lite av ett mysterium för mig med. på photoshooten när han hade levisjeans och var dränkt i vatten... GAH!


Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback