I PLAY OLD SCHOOL NINTENDO

okej,

jag tänkte att jag ska göra ett nytt bloggförsök. mitt förra gick ju inte så bra, jag tappade intresset och grejer och så var hela bloggen så sjukt ful att jag inte ville titta på den, än mindre skriva i den.

hursomhelst, nu är jag tillbaka.

jag har inte riktigt tänkt ut exakt vad jag ska skriva om. jag har hört att man ska göra det så det blir mer strukturerat men whutfuck, jag tänker ju på olika saker så jag kommer väl skriva om olika saker. det lär bli en del fanfiction, hp, klagosånger, manga, pojktjat, suktande efter manolo blahniks, musik, jag-hatar-mitt-hår-utläggningar och sådär.

jag hade inte tänkt skriva så mycket precis nu, bara en lista över det jag längtar mest efter just nu, which is the following:
1. regina spektor, chinateatern, 4 mars - med jessi, hanna, frida och annie. regina är kaboom bäst i världen och det ska bli så jävla kul.
2. en snygg tatuering.
3. studenten.

4. releasedatumet för harry potter and the deathly hallows. (är det förresten någon som har en teori om vad som menas med deathly hallows så är ni välkomna att berätta det för mig.)
5. releasedatumet för harry potter and the order of the phoenix-filmen.

6. LONDON! med hanna! and the girls! jag upptäckte att jag har 11000 kronor på banken tack vare mitt envetna sparande, så jag HAR råd att åka, jag blev nästintill euforisk.
7. allt om min buske - erika, när ska vi gå?
8. köpa nya trosor. randiga!


It's all been said:
Jag heter ju: erika

woha, vi måste gå snaaart! :D när studiebidraget har kommit alltså :P

Jag heter ju: Jim

Jag vill också med på Allt om min buske!!!!

2007-02-03 @ 18:35:01
Jag heter ju: tess

det får du säkert :)

2007-02-05 @ 20:48:08
Jag har också blogg: http://psychocandy.blogg.se

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback