HE'S NEARING MANHOOD, THIS ONE

THE LITTLE BOY WIZARD


GAAH.

hanna upplyste precis mig om att dan radcliffe (alias harry potter, som ni säkert vet) ska vara med i en pjäs som heter equus. pjäsen börjar visas i london i februari, tror jag, och handlar typ om en störd kille som torterar hästar och grejer. hanna försåg mig också med ett par bilder som någon brittisk tidning hade fått tag på (se ovan).
lilla danny radcliffe, som fortfarande är tolv i mina ögon, har vuxit upp och blivit hårig och maskulin. det är jättekonstigt. som jag förskräckt sa till hanna när hon droppade nyheten: harry HAR ju inte ens någon kropp.
och ni har inte hört det skummaste ännu: daniel ska vara naken i pjäsen, flera gånger typ, alltså verkligen NAKEN. sue från leaky cauldron hade tydligen lovat att smuggla in en kamera och ta kort på hans "manlighet". jag både ser fram emot och är skräckslagen inför tanken på att se om hon lyckas.
behöver jag förresten säga att pjäsen är jätteslutsåld?

sen har jag snott en grej från
hannas blogg, som jag lovade att föra vidare. för övrigt är det hanna och jag som har utvecklat den ultimata och jättenördiga personlighetsbeskrivningen.
ARE YOU A:
a) CHEAP GRYFFINDOR BITCH [ ]
b) GREEDY SLYTHERIN SLUT [X]
c) DUMB HUFFLEPUFF BIMBO [ ]
d) UPTIGHT RAWENCLAW VIRGIN [ ]
haha, lätt fråga för mig, som till och med skrev GREEDY SLYTHERIN SLUT, FÖR ALLTID som avskedspress innan hoggy lades ner.

en sak till bara.
jag känner mig lite tvingad att förklara mina alla mina skumma titlar på kategorier och sådär:
SPERMALINK = permalink
WHISPERS = kommentarer
SOMEDAYS = senaste inlägg
LOVEOLOGY = kategorier
20 YEARS OF SNOW = arkiv
IN AN OTHER TOWN = länkar
READING TIME WITH PICKLE = böcker
ON THE RADIO = musik
JUST LIKE THE MOVIES = film
2.99 CENT BLUES = statistik (??)

chocolate head = jag pratar om mig själv
cocky = jag pratar om killar, fyndigt va? :P
creamy dreamy = sex
creative genius = jag pratar om vilket kreativt geni jag är och lägger kanske in grejer jag har ritat eller skrivit
dream drops = hp och fanfiction
girl toys = kläder, smink och andra allmänt tjejiga saker
head shrink = hår
small talk = jag svamlar om lite allt möjligt
very berry vibe = jag faghagar mig
så. nu ska jag sluta och hoppas ni förstår lite bättre nu, ifall ni inte gjorde det innan.


It's all been said:

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback