DRAGS ME KICKING AND SCREAMING THROUGH FAST DREAMS

DRAGS ME KICKING AND SCREAMING THROUGH FAST DREAMS

jag måste ha antingen psykiska problem eller också någon typ av sexuell störning.
när jag var liten var jag kär i knatte anka (han är ju SJUKT het i quack pack, eller hur? eeeeeehhh).
sen allt eftersom jag växte upp varierade jag mig från diverse fiktiva pojkar och nu är det draco och howl som är mina tillfälliga påhittade favoriter, fast för några veckor sen upptäckte jag att jag tycker att link i zelda är helt cpstört het. egentligen var det kanske flera år sen jag upptäckte det, men jag glömde av honom sedan, men sen skaffade vi super smash bros och...well. killen har skills med svärd, vita tights, alvöron och ett väldigt japanskt skrik.

jag borde kanske söka hjälp.
jag är seriös. det måste vara något fel på mig. det kan ju inte vara normalt att vara så besatt av killar som

a) inte finns på riktigt

b) har seriösa deformationer eller brister, typ alvöron, evilness, extrem fåfänga ("what's the point of living if you aren't beautiful?") eller det faktum att de är ankor.
jag funderar på om det kanske beror på någon sorts självdestruktivitet, att jag liksom...äh. det är sent och jag ska inte kasta mig in i några amatörpsykologiska analyser nu. jag kanske får återkomma när jag är vaken.


It's all been said:
Jag heter ju: hanna

hahaha, vi kan gå i gruppterapi eftersom jag uppenbarligen har samma problem. för några år sedan fick jag en crush för en kille i det tecknade x-man som gick på cartoon network. nu för någon dag sedan upptäckte jag en jättesnygg sirius-look-alike i en serie på fox kids. jag var småkär i ash i pokemon och en av killarna i digemon. jag kan inte läsa gravitation utan att bli alldeles fnittrig såfort hiro är med. och ja, sirius vet du ju. jag är också störd...

fast kalle anka tess... allvarligt.

eller ja, jag tycker ju att vargen i bamse är en sötnos. jag ska vara tyst.


Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback