you're sleeping on the couch

soft men långtråkigt idag. jag är fortfarande sjuk så jag vaknade klockan halv tio av att jag behövde kissa, då hade jag sovit i ungefär nio timmar men var fortfarande cptrött, som om jag hade vaknat mitt i natten. nästa gång jag vaknade var klockan 12:58. då gick jag upp och gjorde frukost och kollade på les choristes, jag hade glömt att den är så bra och att jean-baptiste maunier (pierre morhange) är så söt. man glömmer ju såklart inte att han är söt men man glömmer HUR otroligt söt han är. jag är en sån sucker för skolpojkar.

och jag tyckte det var bra att måns gick till final i melodifestivalen, inte för att han var bra utan för att det var så kul för honom och han blev så glad. jag blir lycklig när jag tänker på att jag har
a) träffat honom
b) kramat honom (det var ungefär det största YUMMY-ögonblicket i mitt liv)
c) hans autograf på min sko


varför får man aldrig se josh duhamel utan tröja i las vegas?

han och mike var med i en bögkalender och ÄNDÅ fick man inte se honom utan tröja, ofta man har tröja på sig när man fotas för en bögkalender.

det kanske går att googla?


It's all been said:
Jag heter ju: Hanna

när träffade du måns?? ja har precis insett att han är snygg ju d tyckte ja inte i idol..som de kan va haha

2007-02-19 @ 22:04:22
Jag heter ju: tess

i somras, typ, när han var i mölndals stadspark på miljökonsert.


Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback