she puts him on his feet again

igår hade jag lite ont i halsen när jag vaknade.
idag har min underläpp svullnat upp (förmodligen någon inflammation i piercingen due to förkylning), jag har feber och nästäppa och kan inte sluta nysa. jag är svettig, smutsig och har skitigt hår, rödkantade ögon och fula trosor.
dessutom har min lampa slocknat så jag kan inte läsa. inte för att jag har lust med det heller.

It's all been said:
Jag heter ju: Hanna

din blogg e så himla söt..massa bilder o rosa. ville bara säga de..krya på dig
puss

2007-02-17 @ 19:51:20
Jag heter ju: Tez

Jag är också sjuk. Det enda som hjälper är att tycka synd om sig själv och äta massa goda saker och titta på bra film och ligga under täcket och mysa. Krya på dig troll

2007-02-18 @ 12:51:22
Jag heter ju: tess

haha tack sötnosar.


Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback