oh he takes her to the sky they say

177734-8


oh, jag är lite tudelad inför nyheten att världens i särklass sötaste fransman gaspard ulliel (från bl.a. en långvarig förlovning) ska spela hannibal i den nya filmen i silence of the lambs-serien, hannibal rising. för det första ser han inte alls lika ond ut som anthony hopkins utan är bara jäkligt söt. sen förstår jag inte riktigt hur någon som är så snygg som gaspard kan förvandlas till anthony hopkins när han blir äldre. gaspard och hopkins är inte lika någonstans.
dessutom har de gjort honom jätteful i håret.
fast jag är glad att han ska vara med och att han har fått en så stor roll, more gaspard to the people.

It's all been said:
Jag heter ju: hanna

jag blev också lite WHUT? varföööör? jag tycker inte om att han är med i en så skitdålig film.

Jag heter ju: Hannah

Oooh, men se Paris je t'aime istället, där är han också med! ^^ Visserligen fattade jag inte att det var han förrän jag kollade på IMDb, men ändå.

2007-02-22 @ 17:26:59
Jag har också blogg: http://yoicks.blogspot.com/

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback