not to be forward, miss

soundtrack till idag måste väl ändå vara hoobastank's inside of you, som jag har haft på hjärnan KONSTANT ända sen i onsdags, när jag och tez satt i två timmar i estethuset och lyssnade när johan, johan, simon och max tränade in den.
simon var inte så fräsch efter det, ska jag tala om. men dom var väldigt duktiga.
jag ska hem till simon om några timmar eller så och göra gud vet vad. vi är sjukt dåliga på att planera våra dagar, konstigt nog, för simon har omedvetet tagit efter sin pappa och vill helst veta vad som ska hända och vid exakt vilken tidpunkt det ska hända. han är en skum men söt blandning av controlfreak och slob.

melodifestivalen igår var ju... inte så bra. visst visst, jimmy jansson är jättesöt men min kära storebror har helt rätt i sitt påpekande att alla hans låtar egentligen bara är samma låt som de har ändrat titel på.
ola salo är alltid samma lilla showapa och så jäkla underbar, fast tyvärr showar han ju så mycket att man glömmer av låten. i och för sig gjorde det inte så mycket just igår eftersom låten var så dålig.
jag gillade lärarinnan, vad hon nu hette, hon var häftig och låten var söt.


jag drömmer om ted och amanda varenda natt nu, jättesymboliska grejer med att vi går vilse i skogen och tappar bort varandra och såna saker, och vaknar flera gånger per natt av att jag börjar gråta på riktigt.
jag måste verkligen ringa amanda.


It's all been said:
Jag heter ju: erika

men alltså ja, jimmy janssons låtar är samma typ, men det gör inget för dom (den) är så himla mysig(a) :P han blir pappa idag!

Jag heter ju: Tez

Jag gillade faktiskt The Arks låt... =P

2007-02-11 @ 16:20:01

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback