no one wants to be defeated

igår såg jag neverstore's video so much of not enough på mtv och blev ganska kär. sångaren är falla ner död-snygg.

idag dricker jag te, jobbar projektarbete och oroar mig. för det första förstår jag inte hur jag ska hinna läsa hbp typ tre gånger till och ootp minst en gång till innan deathly hallows kommer ut, och för det andra frågar jag mig återigen var lilla oskyldiga daniel radcliffe tog vägen. nu sprider det sig nakenbilder på honom, hanna skickade en till mig igår och jag höll på att dö. ni kan kolla in den på min
bilddagbok. dessutom finns det bilder på honom ur equus där han rider en människa som ska föreställa en häst, och dessutom bilder där han röker. okej, det är bara i pjäsen, men en harry potter som röker? det blir så fel. i vilket fall så hittar ni pjäsbilderna på mugglenet.

det kommer en ny film med zach braff, rachel bilson och eric christian olsen snart. för många är det säkert old news men jag fick reda på det igår när jag kikade runt på youtube och hittade trailern.
det förklarar kanske ryktena om att rachel ska ha dumpat adam brody för zach. alltså, jag gillar zach braff och tycker han är ganska söt, särskilt i de gamla avsnitten av scrubs, men att överge adam brody för hans skull? NEJ.
hursomhelst har jag hört att eric ska ha någon stor sexscen samt en nakenscen i den, vilket chockade mig lite eftersom jag tidigare bara har sett honom ganska oskyldig och humoristisk som jensen i tru calling. det är förresten jättesynd att dom inte sänder det längre.
filmen ska i alla fall heta the last kiss, man borde kanske se den.

It's all been said:

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback