milk it for all it's worth

HAHAHA, jag hade precis läst massa slash och tänkte att nej nu fan måste jag läsa lite canon-hp,
så jag slog upp ett random ställe i PoA och den första repliken jag ser är "trust malfoy to milk it for all it's worth."
jag dog av skratt.

annat av vikt som har hänt idag:
*en sväng till tandläkaren innan skolan för bågbyte och gummiringsbyte, och nu känns det som om någon har misshandlat min överkäke och jag är rätt säker på att alla mina övertänder håller på att trilla ut.
*efter skolan köpte jag, som vanligt på fredagar, alldeles för mycket godis och GoF-filmen och nu är jag fett med lycklig.
*filmkunskapsprov, i vilket jag bara hittade på en fransk regissör och en fransk film från "filmens barndom" som linus kallade det, jag skrev typ jean-jacques cointreau och comptine d'un funerailles. sen skrev jag fel lite överallt också och dessutom vilseledde han mig.
*filmredigering och det går så bra, vi är jeteduktiga.


liseberg har fortfarande inte hört av sig och det är ju inte så kul. jag orkar inte alltid vara den som misslyckas med allt.

orka ha fult hår också och orka att jag hittade sex eller sju jättefina tröjor på cinco (!) varav NOLL såg bra ut på mig, jag passar ju inte i någonting längre, och orka att jag måste tappa några kilo tills vi ska på regina för jag tänker inte gå omkring som en plufsig säl bland smala stockholmskor.
så jag vet inte riktigt om jag är glad eller inte. mest är jag kanske det men jag vill att någonting ska gå bra någon gång.


It's all been said:
Jag heter ju: Jim

Alltså.
* Har man tandställning så har man rätt att klaga när dom spänner den. Hur vågar du vara tyst om sådant!!

* Linus prov var CP

* Du är jättejättefin och ska/bör inte gå ner i vikt. Jag önskar att du kunde förstå det.

2007-02-03 @ 18:51:41
Jag heter ju: tess

du är en puss.

Jag heter ju: Anonym

Mitt troll är världens vackraste och behöver inte tappa ett enda kilo!!!

2007-02-05 @ 18:19:59
Jag heter ju: Tez

Mitt troll är världens vackraste och behöver inte tappa ett enda kilo!!!

2007-02-05 @ 18:19:59
Jag heter ju: Tez

Mitt troll är världens vackraste och behöver inte tappa ett enda kilo!!!

2007-02-05 @ 18:20:00
Jag heter ju: Anonym

Mitt troll är världens vackraste och behöver inte tappa ett enda kilo!!!

2007-02-05 @ 18:20:00
Jag heter ju: Anonym

Mitt troll är världens vackraste och behöver inte tappa ett enda kilo!!!

2007-02-05 @ 18:20:09
Jag heter ju: Tez

Jag älskar tydligen att spamma =P

2007-02-05 @ 18:22:12
Jag heter ju: tess

haha söttroll

2007-02-05 @ 18:37:49
Jag har också blogg: http://psychocandy.blogg.se

Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback