MAKING ENEMIES IS GOOD

VARFÖR SVARAR ALDRIG LISEBERG?? GAAAAH JAG BLIR SÅ JÄVLA LACK

jessi stötte ihop med en gammal kompis igår som berättade att hon och en annan hade fått jobb på mcdonalds i nordstan. 50 fick komma på intervju men det var bara 3 som fick jobbet och dom var två av dom liksom.
erika är kallad till en andra intervju på liseberg. (jag hoppas du inte tar detta fel nu, ifall du läser det här, jag är jätteglad för din skull, men inte för min, liksom.)
jag undrar vad det är jag lyckas skriva i mina ansökningar som gör dem totalt ointresserade? vad ska man egentligen skriva för att de ska bli intresserade eller i alla fall bry sig om att svara?
det känns ganska kränkande att de skiter så fullständigt i att jag satt i typ fyrtio minuter och fyllde i deras jävla ansökan att de inte ens kan ta två minuter på sig att skriva "tack, men nej tack."


jag kanske bara inbillar mig att jag finns?


It's all been said:
Jag heter ju: erika

alltså intervjuerna håller på till mars. det finns fortfarande mycket tid. anna och johanna har inte heller fått några svar. man var tvungen att skicka in typ i september för att få svar tidigt, men jag hade ju supertur som har släkt där så jag har blivit rekomenderad och det ger enorm förtid...


Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback