is this a fashion show or a chippendales show?

jag hoppas att alla kollade på manhunt idag, trots att hunter åkte ut. jaja han var jättevulgär och borde inte ha fjantat sig så mycket och betett sig som en strippa men HALLÅ, vad höll rob på med då?

jag började så kasst över den enorma högen godispapper på mitt nattduksbord att jag bestämde mig för att drastiska åtgärder måste vidtas, så nu går jag mest på frukt, yoghurt, vatten och nyponsoppa. det känns faktiskt jättebra. och jag ska INTE äta godis mer nu. i solemnly swear.

det är ett år sen jag började lyssna på regina nu. det känns lite stort.

jag är jättesugen på att färga håret men det är fortfarande så bräckligt så jag vill inte göra det än. förresten blir det nog ingen skrivarkurs skriven för mig idag för nu vill jag bara sova.

It's all been said:
Jag heter ju: erika

alltså när du bara skriver regina kan jag inte tänka på någon annan än regina lund (speciellt nu när hon ska vara med i melodifestivalen imorgon :P)... gör mig LITE konfunderad måste jag erkänna. haha


Säg det med ord:

Jag heter ju:
Remember me?

Och jag har en mejl:

Föresten bloggar jag också:

Det jag försöker säga är:

Trackback